Velkommen til Vejle Tennis Klub

Udendørssæsonen 2024 åbner 27. april

Har du tidligere været medlem, kan du logge ind med din profil , betale for kontingent og holdtræning samt tilmelde dig events.

Har du ikke tidligere været medlem, skal før først oprette en profil via pilen i øverste højre hjørne. Når du har oprettet profil, klik på BANEBOOKING  og vælg menupunktet BETAL HER, vælg derefter Junior eller senior kontingent.

Vi vil løbende give dig god information på både e-mail og SMS.

Tak og sportslige hilsner

Bestyrelsen i VTK

English:

Outdoor seaon opens on 27th of April.

For former members with a profile: Log in at the top, right corner.

Click Banebooking - BETAL HER - choose Junior or Senior kontingent

For new members: Create a new User Profile (“Opret Profil”) by clicking the arrow in top right corner. After your profile is created,  Click Banebooking - BETAL HER - choose Junior or Senior kontingent.

When your profile is created and payment is completed, you are ready to play. We wish you a pleasant season in Vejle Tennis Klub.

If you have any questions, please contact the Chairman of the Club: Thomas Svendsen (+45 20 89 00 33)

Best regards

VTK Board